Nationaldagen

Grattis Sverige och tack för att jag bor i detta fantastiska land <3

Febern steg på Isabella igår, innan läggdags hade hon en temp på 39 så det blev en Panodil och så fick hon sova hos oss lilla hjärtat. Hon drömde och började gråta ett par gånger men blev snabbt lugn när hon märkte att hon låg precis bredvid mig. Känns konstigt men underbart att jag ger trygghet till en liten.

Dagen startade med ett ben- och bicepspass. Har fortfarande träningsvärk i magen efter TRX-passet i tisdags, snacka om effektiv träning! Har även träningsvärk i axlar och bröst efter styrketräningen från igår så imorgon kommer jag nog ha ont i hela kroppen :)

Imorgon åker vi till Helena och Fredrik, vi ska på Gusumdagarna och sedan sover vi över. Ska bli himla mysigt!

Nu blir det nog lite godis och en film.


Gjorde riktigt goda mackor idag!


En febrig tjej <3











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0