Bildbomb på Isabella

Jag knäpper kort hela tiden på lilla grynet och jag måste ju dela med mig lite känner jag ;)

Hon har fått låna overallen som Manfred hade förra vintern och nu har hon växt i den. En liten nallebjörn, tycker det är så sött att den har en svans.







Nu när solen börjar titta fram måste man ju testa glajor ;)




Hon har ju alltid varit väldigt stark i nacken, tog lite kort när hon hade gympa på golvet


Kul att sitta upp lite




Första toffsen


För två veckor sedan vände hon sig från rygg till mage, hon blev lika förvånad som jag!




Prinsessan sover








Så här går det när hon är ensam med pappa...




Söt med band i håret




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0