Landet

Påskhelgen tillbringar vi ute i stugan och det har ju inte kunnat vara bättre! Så härligt väder, knoppar brister och det pirrar av glädje i kroppen. Det känns som man vaknar upp ur en seg dvala, vi nordbor njuter nog lite extra när vi träffas av solens värmande strålar.

Johan har tillbringat dagen i garaget och fixat med Chargern så den rullar fint 1:a maj. Vi tjejer gick över till mamma och pappas stuga för en fika. Jag fixade även med en hylla som vi hade i badrummet. Vi kommer bara få ett skåp i badrummet efter renoveringen så därför tänkte jag att det är lika bra att vi sätter upp hyllan igen. Dock är den i furu och de som känner mig väl vet att det är bland det fulaste jag vet... Slipade den lite lätt och började måla den. Testade hobbyfärg på sprayburk men färgen räckte inte, som tur är hade jag en till burk hemma som Johan tog med. Målningen fortsätter imorgon, hoppas verkligen att det räcker med en burk till!






Kommentarer
sundarii

Jag kräks på furu!!! Påskhelgen har verkligen bjudit på en härlig värme! Puss

2014-04-21 @ 13:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0