En bra start på dagen

Vaknade bredvid en väldigt glad tiger idag, dagen kunde inte ha börjat bättre.





Efter lite bus med tigern fick hon leka en stund med pantern Maximus



Nu sitter jag på Gittans inglasade altan och tar igen mig lite efter dagens stark-mamma-pass. Känner att det är dags att fixa till kosten lite igen, man kan ju inte leva livets goda dagar alla dagar i veckan ;) Men vem säger att det måste vara tråkigt att äta nyttigare? Sitter och mumsar i mig naturell ekologisk yoghurt med keso, hallon och cashewnötter. Nyttigt, mättande och gott.



Isabella fick en slurk mjölk och tar sig en eftermiddagslur. Hon höll ut mycket längre på passet idag, blev bara lite gnällig mot slutet så jag fick ha henne i knät när jag stretchade och det gick ju bra.

Om ett par timmar ska jag till Heidi och Ludde för en fika <3 Och ikväll är det sykväll hos mamma. Jag ska fixa lite med en grej som en tjej på jobbet beställt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0