Mammadag, konstigt väder, grötfest

Det är nog en bra beskrivning på denna dag. På förmiddagen kom mamma över till vår stuga, vi satte oss under paviljongen, njöt av solens värme och virkade medan Isabella tog sin förmiddags lur. Sen, som från ingenstans kom det kalla vindar och solen försvann :/ Men vi vägrade gå in så vi satt där och försökte virka oss varma vilket gick sådär.

Tillslut gav vi upp, gick till deras stuga och ruskade liv i Isolde som hade varit vaken hela natten och kollat på någon bra serie. Sedan skjutsade jag hem dem, Issa skulle hämta lite grejer och tog en dusch. När vi kom tillbaka till stugan for hon iväg med pojkvännen som hade ett purfärskt körkort - Grattis Gustav!!!

Mamma lagade mat sedan gjorde jag en hallonpaj som vi åt tillsammans med pappa, Frans, Sandra och barnen. Så himla gott!

När Johan var påväg hem gick jag till stugan och diskade sedan var det dags för kvällsmat för tösen. Gröt blev det och jag är glad över att vi tog av henne kläderna innan...






Kommentarer
sundarii

Älskade barn vad du är fin!

2014-07-15 @ 00:43:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0