Njuter

Jag mår så himla bra nu! Älskar att solen skiner och att det är varmt, att jag kommit igång med träningen ordentligt, att Johan har semester, att jag har fått en så fin dotter, att vi är på landet. Ja listan kan bli ännu längre men jag stannar där ;)

Idag tog vi oss en ordentlig sovmorgon, eller ja inte Isabella... Hon vaknade tidigt, somnade om, vaknade och hade lite gympa i sängen, somnade om, bajsade två gånger, somnade om. Härligt va!?
Rätt skönt när man kan tillbringa en hel förmiddag i sängen.

Efter frukost åkte vi till gymmet, det blev ett triceps- och axelpass. Jag har skaplig träningsvärk i ryggen sedan i måndags, nu väcks alla muskler till liv igen.

Isabella passade på att sova i bilen



Vi tog en sväng till ÖoB för att köpa nya kolsyrepatroner och så köpte jag vaxduk till ett projekt som jag tänkt på länge. Diskbänken i köket är så ful och vedspisen använder vi inte på sommaren så därför har jag tänkt göra skivor som läggs över både för att det ska bli finare och för att få mer yta att ha grejer på. Idag blev det äntligen gjort och jag tycker att det blev jättefint.





Min nya kvällsaktivitet - virkning! Jag har verkligen fastnat i virkträsket. Nu håller jag på med en filt som har samma färger som flodhästen jag virkade i våras.



Avslutar det här inlägget med en bild på en trött tjej





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0