Nytt badrum

Äääääntligen ska vi få badrummet renoverat! Det såg verkligen slitet ut vilket inte är så konstigt eftersom det inte har renoverats sedan huset byggdes i början av 80-talet. Det kommer bli så fint, hittade ett kakel som riktigt föll mig i smaken.

När vi nu får det fint i badrummet så tog jag äntligen tag i att ringa och klaga på golven och köksluckorna. Golven är så slitna att de inte går att få rena länge, jag vill ju inte gärna att Isabella ska bli smutsig på knäna när hon börjar krypa... Köksluckorna har luckrats upp i nederkant och är allmänt slitna och fula. Blinkade lite extra mot killen som var och besiktade lägenheten, när han gick hade vi kommit överens om att jag ska få nya golv och luckor :) Vilket lyft! Isabellas blivande rum tapetserade jag under graviditeten och köket fixade Stångåstaden, ska man vara petig så är det väl hallen kvar som skulle behöva sig ett lyft men det behövs inte nu.

Glad är jag! Under tiden som renoveringen av badrummet är igång bor vi hos Johans föräldrar, så gulligt att vi får bo här <3 Isabella trivs också :)

Vårt badkar och toastol...


Så här ser badrummet ut nu




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0