Tvättdag

I fredags åkte vi hem från landet, dels behövde vi tvätta och sen har vi fixat med lite annat. Johan har bland annat besiktat min bil idag och den gick igenom med blankt papper :) Nu har jag ju en relativt ny bil men det är verkligen så skönt att ha en karl som är duktig på bilar. Är det något så behöver jag bara säga till så är det fixat på ett kick.

Imorgon åker vi ut till stugan igen. Johan ska en sväng till garaget innan och jag åker till Gittan. Svärisarna ska åka till Italien på onsdag så Max ska bo hos oss ute på landet. Hoppas att syskonen gör upp snällt och godkänner varandra, det var ju några år sedan de träffades.

Isabellas snuttefilt blev kvar i bilen så hon fick ta min t-shirt istället som hon nu ligger och kramar, lilla hjärtat.



Bilder från midsommar och dopet kommer inom kort (ska försöka).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0