Slappt

Solen har även idag varit frikostig med sina strålar, härligt!
Mamma kom över och åt frukost med mig, Johan tog en snabbfrulle för han skulle till garaget.
Efter frukosten slappade vi i paviljongen och virkade medan Isabella tog sig ett vil. När hon vaknade packade vi in oss i bilen för att åka och bada, det finns ett gammalt kalkstensbrott i närheten av stugan som nu har blivit en vacker sjö. När vi kom fram till badet tyckte jag att det var något som saknades... JULIUS!!! Vi hade glömt stackarn i stugan så det var bara att åka tillbaka för att hämta honom. Gissa om det var en liten pojke som blev glad när han fick se bilen.

Såå skönt det var i vattnet! Inte alls så där obehagligt kallt att gå i som det brukar vara. Till och med mamma som är en riktig badkruka badade.
Julius var inte så pigg på att bada så jag simmade ut med honom en bit så han fick simma in och det gick ju bra det med.
Isabella badade också och hon reagerade knappt när jag sänkte ner henne i vattnet.

Diskbaljan var perfekt att sitta och bada i












Kommentarer
sundarii

Åååh mysigt!

2014-07-11 @ 00:32:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0