Livet på landet

Äntligen har solen och värmen kommit! Vi bor på landet nu och jag trivs som fisken i vattnet. Det är så skönt att bara kunna öppna dörren till den härliga naturen och bara njuta av livet. I hagen runt vår tomt går fåren med sina lamm och med dem går det även ett sto med sitt föl som inte får tutta mer eftersom det börjar bli för stort. Den lilla försöker men mammahäst är snabbt upp med bakbenet så den inte kommer åt :) De har även fått en kompis förra veckan så nu är det tre hästar som går runt och frustar samtidigt som fåren bräker.
Baggen som avslöjade mig förra sommaren varje gång jag gick på dass genom att skrika i högan skyn har tydligen fått checka ut... Han var visst lite ilsken, jo jag tackar!

Idag blev det frukost under paviljongen sedan åkte Johan och mekade i garaget. Isabella och jag gick ner till mamma och pappas stuga och där har vi varit hela dagen, så himla mysigt.

Eftersom det var så dåligt väder när Isabella döptes så blev det inga fina utekort på henne. Så idag när den värsta värmen hade lagt sig åkte dopklänningen på igen. Mamma fick leka underhållare och jag knäppte en massa kort, blev en hel del fina. Anledningen till att jag inte har lagt upp några kort från dopet än är för att jag inte har någon dator här ute men imorgon ska jag försöka få ut den så kan jag kanske fixa lite kort.











Kommentarer
sundarii

Gullunge! Man blir ju helt förälskad i Isabella ♥
Åh, så fort jag är barnledig så sticker jag ut på landet och bara njuter - i Vikingstad ;)

2014-07-09 @ 02:02:15
sundarii

Obs; jag ser mkt mkt mkt fram emot att få se dopklänningen!

2014-07-09 @ 02:03:00
Rebecka

Mäh! Hör av dig så kan jag hämta upp dig i Vikingstad så du får komma ut till oss en sväng <3
Bilder kommer men jag vet inte när ;)

2014-07-10 @ 19:34:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0