Besök

Idag ska jag få finbesök - Jonna ska komma =0) Hon har inte sett vår lägenhet än fast vi har bott här rätt länge nu. På tal om det så måste jag få gumpen ur vagnen och bege mig till Tornby för att titta på en ny tapet till vardagsrummet, har tänkt göra det sen vi flyttade in men det har inte blivit av. Och när man har struntat i det tillräckligt länge så blir det som om man inet ser det längre...
   Var hemma hos svärmor härom dagen och när jag var där så fick jag låna ett par gardiner till sovrummet i stugan men nu har jag fått för mig att de skulle passa så himla bra i sovrummet här hemma.....


Kommentarer
heidi

hej gumman!

vad tror du det blir för tapeter i vardagsrummet? alltid kul att tapetsera om :)

saknar dig, snuttis!

kram

2009-08-19 @ 20:07:24
Kecka

Det kommer nog bli vita tapeter, tror jag vill ha något mönster i dem men det ska nog också va vitt i så fall så det inte blir så tydligt. Tror att hela rummet kommer bli så mycket finare med nya fräscha tapeter =0) Saknar dig med snuttan!

Puss puss

2009-08-19 @ 23:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0