Hemma igen - konstig dröm - städat

Ja, det är vad som har hänt sen igår.

Vi kom hem igår kväll, hann inte med så mycket innan vi gick och la oss. När jag la ner mitt lilla huvud på kudden hade jag ingen aning om vad jag skulle drömma för konstigt...
  Det började med att jag var hemma oss min barndomskompis Sandra. Sandra och hennes kille Henke bodde ihop men de delade inte sovrum utan de hade varsitt. Henke hade inte en typisk "vuxensäng" utan hade en sån där säng som barn brukar ha, en sån som det är en koja under. Han och jag låg på varsin sida av en stor hög med grejer och fånade oss med deras dotter Sita. Sen blev jag helt plötsligt nödig och så sa Sandra att jag kunde få låna hennes toalett (de hade varsin!), problemet var bara att det inte var som en vanlig toastol utan det var som en träram man satt på och under den låg det som en matta - typ badkarsmatta. Den skulle man göra sina behov på sen fick man plocka upp dem med papper..... Jag kan säga att jag valde att hålla mig. Sen blev jag jättesugen på godis, då visade Sandra att hon hade en hel stapel med sånna där s-märken och de var gigantiska. Men jag fick inte smaka =0( Sen var jag helt plötsligt i köket på en restaurang och jobbade... Sen kommer jag inte ihåg mer, fattar inte att man kan drömma så märkliga saker!

Idag har jag varit jätteduktig tycker jag, har städat i denna värme! Och så tvättar jag också, men det är helt ok eftersom vi har tvättmaskin inne. Jag har varit snäll och sparat skurningen av golven till Johan (skrattar onskefullt)


Kommentarer
sundarii

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha! "ramlar av stolen"

2009-08-07 @ 19:51:07
Kecka

Fniss. Inte trodde jag att du va så snål när det gäller godis

2009-08-07 @ 21:55:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0