Idioter!

Gud vad jag hatar folk som inte fattar vad cykelbanor är! När jag gick på Valla så cyklade jag genom universitetet varje dag, och varje dag fick jag sicksacka mig fram för att puckona inte har vett nog att gå på GÅNGBANAN! Och inte nog med att de går på cykelbanan:
  • de går i bredd så man inte kommer förbi
  • de flyttar inte på sig om man plingar
  • de kan glo tjurigt på en för att man cyklar om dem
Vad är det som är så svårt?????

En gång när jag skulle cykla hem från skolan när jag redan var lite irriterad så var cykelbanan tjock med gångare så jag fick kryssa mig fram. Sen är det några tjejer som går i bredd så då tänkte jag Nä nu jävlar är det nog! Jag cyklade förbi dem ganska nära och när jag precis kör om dem så slänger tjejen närmast ut sin arm så hon slår i armbågen i mitt styre. HAHAHAHAHAAAA det kan du ha din jävel tänkte jag och cyklade vidare (tror hon fick ganska ont - oops!).
   Jag gillar att köra förbi gångare som går på cykelbanor väääldigt nära, det bästa är när man snuddar jackärmen på dem så de håller på att skita på sig! Blev du rädd? Gå inte på cykelbanan då, pucko!
   Igår när jag cyklade hem från jobbet så kom jag i en ganska hög fart och mitt ifrån ingenstans så kliver en mamma ut med sitt barn mitt framför näsan på mig vilket resulterade i att jag tvärnitar och ramlar omkull (lyckades landa på fötterna som ett mirakel) jag slår armen i "sugga" så jag skrapar bort huden på armbågen och så på något konstigt sätt fick jag spettsen av sadeln rakt in i ljumsken. Det gjorde så förbannat ont så jag var tvungen att stå still och hänga mig på cyklen för att svära tiotusen gånger - satan vad ont det gjortde! Och puckot som orsakade det hela tittade skrämt på mig och knallade vidare och vände sig om och tittade på mig flera gånger. Det var inte en svensk kvinna och jag kan lova dig att nu har hon hört alla svordomar som finns på svenska.... Sen var det nog inte så konstigt att hon såg lite skrämd ut för jag kan tänka mig att mina ögon inte såg så vänliga ut.

Har du läst detta och vet med dig att du brukar gå på cykelbanor - SLUTA MED DET!


Kommentarer
heidi

håller med dig fullt ut. så där har jag det varje dag på väg till jobbet, särskilt när man åker genom skäggetorp. där går de på rad och flyttar ej på sig.så det e sick zack som gäller.

förbannad är vad man blir!!!

hoppas du inte har allt för ont efter "olyckan".

Puss på dig sötizz

2009-08-26 @ 21:24:31
heidi

ops..blev lite fel :P

2009-08-26 @ 21:25:55
Kecka

Hehe, det gör inget - fixar jag till snabbt =0) Jag har fått ett blåmärke i ljumsken =0(

Sååå, då är det inte bara jag som råkar ut för dessa korkade människor.

Puss på dig själv snygging! ♥

2009-08-26 @ 23:44:11
sundarii

Jag kunde inte låta bli att skratta åt blogginlägget - värsta filmen rullade på uppe i hjärnan och jag ser dig hur du svär och kniper igen munnen av smärta :P



Jag har problem ute i affärer, jag är tydligen osynlig för människor, för det är sällan det går en dag utan att bli bortknuffad, trängsel i kön eller kör på mig med sina vagnar. Och så undrar folk varför jag är så hatiskt när jag är ute och handlar..

2009-08-27 @ 20:06:10
Kecka

haha, ja men det gjorde ju så förbannat ont!

2009-08-28 @ 21:15:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0