Kan se ut!

Japp, idag har man gjort slag i saken - jag har putsat fönsterna i stugan!!! De är så rena nu så man kan tro att det där inga fönster finns =0) Men det krävdes lite mutor för att få mig att göra det, jag har nämligen köpt nya gardiner. Mm, så är det och det blev jättefint! Tog bort vinterfönstrena idag - ja, jag vet att de borde gjorts för några månader sedan men bättre sent än aldrig. Så nu har jag dem kvar att putsa, men det tar jag en annan dag. Nu är det bara disken kvar.......
 
Snart kommer Jonna ut till mig här på vischan och förgyller min dag med lite fint sällskap ;0) Funderar på om jag ska ta något att äta men jag har inte en aning om vad!?

Haha, Mix ligger i soffan och kollar på en fluga som sitter en bit ifrån honom och det ser precis ut som om han ligger och överlägger med sig själv om det är värt att slösa energi på att försöka ta den - knaskatt!


Kommentarer
sundarii

När du ändå är på gång så kan ju du tvätta mina fönster oxå :P

2009-08-06 @ 09:08:41
URL: http://sundarii.blogg.se/
Kecka

Nej fy, jag måste tvätta fönsterna här hemma också....

2009-08-07 @ 14:12:02
sundarii

Bara ursäkter.... :P

2009-08-07 @ 19:49:35
Kecka

Haha, ja det är väl det =0)

2009-08-07 @ 21:54:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0