Knasiga saker man gjort som barn

Läste i Sandras blogg om att hennes dotter Belinda ville ha en BH fast hon bara är hmmmmm tror hon är 6 år. Så hon hade tagit på sig en BH och ett linne som var lite väl stort - gulligt! Själv var jag tydligen inte sämre när jag var liten.....
   En gång när pappa satt på toan och var ensam hemma med mig så hörde han plötsligt hur dörren öppnas! När han väl fick upp byxorna och sprang ut så hittade han mig på gården iförd blöja och gummistövlar dragandes på min tränyckelpiga - mitt i vintern!



Här är min kompis


















   Mamma satt inne hos våran granne och drack kaffe och jag var runt 3 år och var hemma med pappa. Efter en stund ser mamma att jag är påväg till sandlådan vilken inte kan tyckas vara så konstigt, men det var något som inte stämde. Jag hade något som dinglade runt handlederna, hm vad kan det vara?! Det är ju alldeles vitt. När mamma lyckades lista ut vad det var så sprang hon ut rätt fort - jag hade gått lös på hennes tamponger och tyckte att de var jättefina armband. Så jag hade tagit på mig dem och gick glatt och svängde med mina små armar för att visa mina nya fynd....


Kommentarer
sundarii

Hahahahahahahaha!!!!!



Vilka söta saker man gjorde som liten :)

2009-08-13 @ 07:17:28
jenny

busunge!

2009-08-13 @ 07:37:58
Kecka

Hihi, jag vet!

2009-08-13 @ 10:13:58
Anonym

såå gulligt!!

2009-08-13 @ 22:01:11
Kecka

Säger vem? =0)

2009-08-13 @ 22:32:22
stora syster Helena

Hihi ja du, jag minnas hur du lekt med den där nyckelpigan. Du var så söt och snöret var så kort :o)

2009-08-15 @ 16:57:44
Kecka

Hihi. Rebecka + nyckelpigan = SANT

2009-08-17 @ 13:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0