Lat

Har verkligen varit lat med bloggen den sista veckan men det får man väl vara ibland. Har inte jobbat sen måndagen förra veckan för det är lugnt på hotellet nu. Vi får väl se hur det blir nästa vecka.
   Känner mig som en mupp, på FB finns det ett "spel" där man ska bygga upp sin egen bondgård med djur och grödor och jag tycker att det är skoj! Nu sitter jag och väntar på att mina jordgubbar, pumpor, bönor osv ska bli klara så jag kan skörda dem =0) Så blir det när man sitter ensam hemma och inte har något vettigt för sig.
   Igår var jag inne på Tradera och glodde runt lite, så nu har jag lagt bud på lite pärlor så jag kan göra fina armband sen. Det är mamma som har smittat mig! Hon har suttit och pärlat typ hela sommaren när hon har varit ute i stugan. Och när jag, Ullis, William och Michelle var på Skänninge marken var det ett stånd som sålde en massa härliga pärlor - där fastnade jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0