Sjuk kisse

Idag har man varit med Kasper hos doktorn. Han har haft ont i örat sedan i måndags och när det inte blev bättre så tyckte vi att det var lika bra att vi åkte till veterinären. Det visade sig att han har fått en varböld inne i örat som gör jätteont. Så efter ett besök på ca 15 minuter var man 500 kr fattigare. Sedan bar det iväg mot apoteket och efter det besöket var man 400 kr fattigare....... Varför i h*lvete ska det vara så dyrt med medicin till djur?!?!?!?!
   När vi kom hem så fick han först en medicin som var mot smärtan, sedan en mot infektion och sedan även ögondroppar eftersom infektionen har spridit sig dit med - stackars min lilla älskling!



Kommentarer
Anonym

Men lilla gubben då... :(

2009-08-27 @ 20:01:33
Kecka

ja, stackars mattes lilla plutt

2009-08-28 @ 21:17:39
sundarii

Igår löste jag ut skabbmedicinen till kissarna - 495kr!! Stronghold hette de.. Men nu känner jag mig lättad och hoppas att detta biter på de där förbannade parasiterna.

2009-08-29 @ 08:25:47
Kecka

Som sagt, det är inte billigt! Hoppas att de blir kvitt från de små äckliga varelserna!

2009-08-29 @ 19:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0