Skadad

Hörde världens vrål utifrån - kattfight! Jag sprang ut och kollade om det var någon av mina som var i trubbel och mycket riktigt så kom Mix upp för trappen efter en liten stund. När jag tog i honom fick jag hela handen full av blod!! Tog in honom på toan och satte honom på toastolen för att kolla igenom hela katten. Det visade sig att den andra missen har klyft hans ena öra så det var därifrån som allt blod kom, som tur var hade han inget mer sår. Så jag tvättade rent såret och tejpade ihop hans söta öra med kirurgtejp, hoppas att örat läker ihop så han inte får ett fult delat öra.







Tur att hans matte kan leka veterinär ibland.
Här har ni busen















Kommentarer
sundarii

Fräs! Mjaaaaau! Iiiiiiii. "Du är ju för fan bollös så du kan inte göra ditt jobb så stick härifrån, din bollöse jäkel!"



Jag tror att det var en brunstig hona som är skyldig. Grip henne! Fara för allmänheten!



Hehe.

2009-08-12 @ 17:21:16
URL: http://sundarii.blogg.se/
heidi

Stackarn!

Puss gumman

2009-08-12 @ 21:02:46
Kecka

Sandra - haha, ja det kan du ha rätt i, för en liten stund sen så satt det nämligen en kåt kattflicka utanför fönstret och när Mix fick syn på henne så skulle han slå henne genom rutan. Tror att han ville ge igen =0)



Heidi - Ja visst är det synd om min lilla plutt!

2009-08-12 @ 22:42:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0