Skara sommarland

På fredag bär det av mot Skara sommarland! Jag har inte varit där sen jag var typ 3-4 år och det enda jag kommer ihåg från den gången är att jag var i en bassäng som hade som röda och vita kullar som reste sig upp ur vattnet och de var skrovliga för att man inte skulle halka på dem. Snyft, jag ramlade och skrapade upp knät! Så det är vad jag minns, vi får hoppas att jag får med mig några bättre minnen den här gången.
   Vi ska åka med Ullis, Andreas, William och Michelle, det ska blir riktigt skoj! Mitt mål är att åka Fritt fall men jag har en sån fruktansvärd höjdskräck så jag är föga övertygad om att jag kommer klara det. Det är så lustigt för karuseller som höjdskräcken klarar jag av utan problem men att klättra på en klättervägg går inte. Jag försökte en gång i högstadiet men när jag kommit nästan 2 meter upp blev jag skräckslagen och blev helt stel i hela kroppen - höll i för livet! Och jag tror inte att det kommer vara lika lätt att åka en ruschkana som en karusell.... Kolla in själva får ni se

http://www.sommarland.se/parken_vatten.php?id=4

Mår illa bara jag ser det, 100 km/h med din egen kropp.... Giv mig styrka!


Kommentarer
sundarii

NEJ KECKA! Den där fanskapet har jag åkt!

Och det är råäckligt. Jag höll på att åka utför men det var för jag inte hade armarna i kors som man skulle ha. Brrr. Den där är skitruggig. Passar för dem som är självmordsbenägna. MEN om du överlever så vill jag se bevis på det, Ullis får filma :P

2009-08-12 @ 17:24:54
URL: http://sundarii.blogg.se/
Kecka

Va fan! Säg inte så! Nu kommer jag ju aldrig våga åka!!!!

2009-08-12 @ 22:43:19
sundarii

Men tänk på att jag var 11 ÅR då.

Såklart att du ska riskera livet lite ^^

Du har ju åkt med mig på Frittfall på Gröna Lund, du överlevde och knappt jag - då klarar du av vattenkanan..

2009-08-12 @ 22:50:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0