Fredaaaaaag!

Jupp så är det! Idag har det gått jättebra på praktiken, jag försöker verkligen visa framfötterna och min handledare verkar vara nöjd med mig. Hon säger att det märks att jag har erfarenhet från vården och att jag känns säker. Det är ju alltid kul att höra. Jag börjar kl:6.45 och slutar kl:16.00 men det känns som dagen flyger förbi eftersom det är så roligt. Det gör mig inte ens så mycket att gå upp kl:05.00 och det är inte normalt för att vara mig....
Här har ni den blivande sjuksyrran

Johan är på julfest med jobbet idag på annan ort så han kommer hem imorgon igen. Det är ett fasligt farande på honom just nu ;)

Försökte hitta på något kul idag, hade lust att ta en flaska vin hemma och bara mysa. Varken Christin eller Heidi hade tid med mig. Jag förstår inte det - jag som alltid är ute i så god tid =0)

Men min kära syster ändrade sina kvällsplaner och kommer hit så nu har jag laddat med Singstar och inhandlat en vinare! Det jobbiga är bara att hon inte kommer förns vid typ åtta men jag ska inte klaga som får sällskap!

 

Puss på er mina raringar!



Kommentarer
Christin

Vilken tur att du kunde hitta på något sen ändå ! *p

2009-12-08 @ 07:45:02
URL: http://ospecifiserad.blogg.se/
Kecka

Japp, jag fick min hemmakväll som jag ville ha. Vi kanske kan ta en fika nästa vecka darling?

2009-12-08 @ 16:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0