Glöggfest

Uj uj uj, igår gick det hett till. Vi hade glöggfest här hemma och det blev en kväll med massor av glögg, allsång, bugg, hiphop-moves, spex, sprit och Street Pack.

Nu har jag dammsugit och Johan har moppat golven. Det var så mina tofflor smet från mina fötter då de fastnade i en kladdig glöggfläck på golvet. Känner min lite lagom mör i kroppen men är inte bakis =0) Det ligger en ensam varmkorv i min stackars mage så snart är det nog dags för påfyllning.

Bjuder på lite bilder från kvällen:
Grabbhörnan

Coola grappar!

Mamsen och jag

Nena

Fredrik har bjudit upp till dans



Kommentarer
sundarii

Åh, din mamma är så fin :)

Du får ta och hälsa henne från mig.

2009-12-07 @ 19:25:14
Kecka

Ja det är hon - världens bästa! Jag ska hälsa så gott till henne om hon nu inte ser att du har skrivit här.

Puss

2009-12-07 @ 19:49:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0