Gött!

Så efter mycket velande, osäkerhet och nervositet åkte jag till Norrköping för att se om jag fick en plats för att kunna skriva tentan. Och jag fick en plats så jag satte mig ner och tog tjuren vid hornen. Allt som allt så känns det ganska bra och jag har en liten känsla av att jag koller bli godkänd men jag hoppas inte för mycket. Det blir å se i januari nästa år om jag klarade tentan eller ej.

Guuu så skönt med fredag! Kvällen har jag använt till att slå in julklappar och titta på tv. Jo! Jag har även vikt tvätt, så lite nytta har jag gjort =0)

Imorgon kan det bli en sväng till stan för att inhandla lite julklappar sen så måste jag plugga lite till basgruppen på måndag och till seminariet som är på tisdag. Ingen rast och ro från skolan här inte! Får inte jullov förns i mitten av januari :(

Puss puss


Kommentarer
sundarii

Va, får du ingen julledig på mellandagarna? Illa illa. Men det är tydligen hårt att plugga på högre nivå :/ Men härligt att du fick en plats ändå att köra tenta! :D



Jag skulle handla julklappar idag men jag känner mig krasslig men imorrn måste jag handla, annars hinner jag inte, så jag ska ta med mig Zam och lillebror Thim :) Det ska bli skoj. Ungarna får stanna hemma med barnvakt. Hehe.

2009-12-19 @ 12:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0