Hm, lat

Nu sitter jag här och dricker glögg och låter julstämningen infinna sig - härligt! Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder från stugan som jag tog när jag var där och lämnade granen, men bilderna är i Johans mobil som ligger i bilen.... Orkar inte!
På tal om gran, jag hittade en fin rackare! Det gömde sig bland alla de stora men tillslut hittade jag sötnosen. Den är nog perfekt i höjd för att få plats i stugan med julgransfot och stjärna på toppen. Men jag har aldrig köpt en så liten gran förut, kan tänka mig att det kommer se ganska fullproppad ut om jag hänger upp allt julgranspynt i den. Får nog hejda mig lite så man ser lite av barren i alla fall =0)

Nu börjar jag bli lagom varm i kroppen av glöggen, kanske att man blir lite snurrig i bollen om det blir mer, fniss. Johan skulle nog bli förvånad och jag vinglade in i datarummet och gav honom en blöt glöggpuss.

Har en suddig bild som jag tog med min mobil på den lilla granen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0