Julen närmar sig!

Om en liten stund ska jag och Johan åka och hugga oss en gran. Pappa får ta vår gran i sin bil eftersom vår pärla inte får frakta julgranar... Johans lilla älskling ju ;)
vi ska till ett ställe där man får såga ner sin egen gran, lite kul faktiskt! Sen ska vi åka till stugan och lämna av den. Eftersom vi ska vara där över julen så sa vi att vi skippar granen hemma och bara har en där ute istället. Kommer bli så mysigt. Hoppas bara att det finns en kort rackare. Takhöjden är ju ca 195 cm så granen får inte va så hög om vi ska lyckas få in den =0) Sen så ska man ju få på en stjärna också..... Hm det kan nog bli lite letande kan jag tro. Hoppas att Johan kommer snart så vi kan åka!


Kommentarer
Christin

Vad trevligt. Det brukade jag göra när jag var liten.

2009-12-21 @ 18:18:08
Kecka

Ja, det var lite mer känsla i att få såga ner sin egna gran =0)

2009-12-21 @ 19:42:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0