Kvällens bestyr

Idag kom sambon hem efter att ha varit på en annan plats i detta avlånga land och jobbat. Det känns skönt att få somna med honom vid min sida inatt. När han är borta så blir katterna som extra lemmar på mig.... Var jag en går så följer de efter och natten ska vi inte tala om. De brukar alltid sova hos mig men när Johan är borta så ska de typ ligga på mig för att komma så nära som möjligt. De är söta mina små hårbollar - vad ensamt det skulle vara utan dem när Johan inte är hemma!

Tog som sagt en liten tupplur förut. Vaknade av att mobilen ringde och det var söta Heidi i andra änden. Det var kul att få prata med henne - vi är lite slarviga att ringa till varandra men fast vi inte har pratat på så länge så känns det som igår när vi väl ringer. Tur att du ringde gumman så jag vaknade annars hade jag nog fortsatt sova och vaknat upp klockan två inatt eller nått ;)

När Johan kom hem åkte vi till Coop för att handla lite käk till kvällen. Jag gjorde baguetter med kyckling, sallad, tomat och hemmagjord tzatziki. Det var smaskens.

Nu ska jag nog gå och tvätta av mig sminket och borsta gaddarna så jag kan krypa ner och få min skönhetssömn.

Good night!


Kommentarer
Heidi

Ja även att vi inte hörs så ofta känns det som igår vi pratade med varann. Miss ya alot!

puss

2009-12-04 @ 09:44:11
Kecka

Puss på dig snuttan!

2009-12-04 @ 17:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0