Näringsstudie = skit

Tycker det är så taskigt att vi har en massa studieuppgifter över julen! Jag sitter och gör min näringsstudie som ska vara inlämnad idag och det är så jäkla tråkigt och ångestframkallande... Fattar inte hur de tänker egentligen. Först så började inte terminen förns 30:e augusti sen slutat den inte förns 15:e januari. Hade det inte varit bättre om vi hade börjat som de flesta andra och sedan hade fått vara lediga över julen? Det tycker jag i alla fall.
När näringsstudien är inlämnad tänkte jag ta en paus från studierna tills 1:a januari - då är det dags att börja plugga till tenatan i medicinsk vetenskap. Skit kul!!!! - NOT!
Det känns som det snurrar runt i hela skallen så Johan sa åt mig att ta en paus så då passar jag på att blogga lite. Har även ringt till grannstugan och sagt till mamma att de är välkomna på en fika om de har lust så hon kommer nog om en stund. Eller det vet jag inte riktigt, när mamma säger att hon kommer om en stund så kan det ta allt mellan tio minuter till tre timmar.... Hehe, kom å tänka på kära Christin, när vi ska ses så säger hon oftast att hon kommer om tio minuter eller så men det brukar ta minst 20 minuter =0) Hon var tvungen att föna håret juh! Haha, min lilla raring.

Ibland önskar jag att jag var katt! Kasper ligger på rygg i en konstig vinkel bredvid mig här i soffan och Mix ligger ihopkurad som en liten boll i fåtöljen framför brasan och sover som en stock och här sitter jag och håller på att slita mitt hår för att bli färdig med närinsstudien i tid. Orättvist livet är ibland!
Sen har jag fått ont i axeln efter att ha suttit framför datorn hela dan. Fan vad synd det är om mig!

Over and out!


Kommentarer
Christin

Ja man ska inte vara allt för precis jämt :) Optimist javisst!

2009-12-30 @ 11:37:50
Anonym

Och jag håller med, jävla skolarbeten över julen. usch!

2009-12-30 @ 11:38:37
Kecka

Hehe, så sant som det är sagt ;)

2009-12-30 @ 12:30:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0