Opepp

Fy vad jag känner mig omotiverad idag. Eller det har jag gjort hela veckan! Jag har tenta i omvårdnad imorgon och jag glömde att anmäla mig till tentan så nu vet jag inte om jag får skriva den imorgon. Jag får åka till Norrköping och se om jag eventuellt får en plats... Det gör mig bara ännu mer omotiverad.
Gör jag inte tentan imorgon så får jag göra den i februari. Samtidigt som det är skönt att ha den gjord så känner jag att jag inte är tillräckligt påläst men å andra sidan så har jag fått för mig att den inte kommer vara så svår, men det vet man ju aldrig. Gaaah! Vad ska jag göra??? Vad tycker ni???


Kommentarer
Christin

Vilket dilemma, jag har ingen aning. Men alltid när jag skriver brukar man få plats om man kommer efteranmäld. Fast det kanske är olika. Nej svårt beslut verkligen!

2009-12-18 @ 12:12:45
Kecka

Det löste sig tillslut!

2009-12-18 @ 21:58:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0