Praktik

Igår förberedde jag mig inför min praktik - tog bort nagellacket och klippte naglarna korta. Så idag är jag lite öm i fingertopparna eftersom jag är van vid att ha långa naglar...
Hur som helst så trivs jag hur bra som helst och jag har fått en helt underbar handledare!
Var med när de bytte förband på en patient men helt plötsligt så började jag må illa för att det började klippas och skrapas och så... Det var bara att gå ut och sätta sig på en stol för att hämta andan ;)

Är hur trött som helst så jag ska nog göra som katterna - inta fosterställning och sova en liten stund.


Kommentarer
sundarii

Hoppas praktiken går bra för dig! Du kommer bli härdad till slut ;)

2009-12-04 @ 17:10:57
Kecka

Ja det går jättebra!

2009-12-04 @ 17:52:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0