Rolig nyhet!

Imorse ringde Mia mig och släppte en bomb - Hon och Kaj ska få tvillingar - enäggstvillingar!!!! Så himla roligt! Jag blev hur glad som helst och går fortfarande runt med ett leende på läpparna =0)  Jag tror att de tänkte på mig innerst inne så jag också kan få ett litet knyte att ta hand om ;)

Idag har jag haft seminare i skolan och det gick bra. Dock var det lite tråkigt att det slutade samma minut som bussen gick... Så nu sitter jag i skolan och fördriver tiden så jag kan åka hem och ha fredagsmys!

Det blir nog lite god mat sen ska jag krypa upp i soffan med chips och dipp och softa ♥


Kommentarer
sundarii

Men shit, vad KUL! Då kommer Johan bli morbror till2 små söta knyten :)

2009-12-12 @ 11:16:19
Kecka

Japp! Två identiska dessutom =0)

2009-12-12 @ 22:55:30
Christin

Oh vad underbart!

2009-12-14 @ 13:34:44
Kecka

Ja, jag kan inte sluta tänka på det ;) Så gulligt

2009-12-14 @ 18:40:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0