Sista dagen

Idag är det sista dagen på praktiken, inte skoj alls jag vill ju vara kvar!

Sitter i morgonrocken och klockan är strax efter 13.... Jag måste försöka hitta energi för att fixa lite med plugget men har ingen ork idag. Ska försöka göra lite i alla fall!

Jag har köpt en kanelkrans som jag ska bjuda damerna på ikväll på praktiken. Haha, det kanske blir en guldstjärna i kanten då!?

Mix har tappat locket till sin sändare så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Funderar på att sätta på honom hans gamla halsband så han kan få gå ut. Annars kommer jag få höra hans gnäll tills jag åker! Men det skulle inte förvåna mig om tokstollen ser till att irra bort sig bara för att han inte har sändren på. Men han har ju bott här i snart ett års tid så han borde ju känna till trakterna nu kan man tycka.

Har upptäckt att min kära vän Christin har fått en liten tös, Filippa heter hon och är jättesöt! Hade ju varit skoj om man hade fått veta det från henne och inte få läsa sig till det på hennes blogg.... Jag som hade hoppats på att få bli gudmor, snyft!


Kommentarer
Christin

Hehe naw, förlåt :) Du ska såklart få veta nästa gång, vi bestämde oss ändå för att inte döpa den här. Men det var ändå dumt av mig, du får komma förbi och hälsa:)

2009-12-09 @ 17:37:33
URL: http://ospecifiserad.blogg.se/
Kecka

Mmm, ok då... Ja, jag får väl komma förbi någon dag och se det lilla knytet. ;)

2009-12-09 @ 21:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0