Slö

Urk, idag är jag trött! Det blir så fel med tiderna när det har varit helg. Man är upp längre och sover längre på morgonen så det var inte så lätt att somna igår. Kom väl iväg till drömmarnas land 00.30 och sen ringde klockan kl:5.00 = en trött Rebecka. Men eftersom det är så roligt på praktiken så är det inga problem där utan det är när jag kommer hem som jag är helt förstörd. Jag var tvungen att vila en stund förut för att bli människa igen så nu är jag lite piggare men inte så mycket. Men jag får hoppas att jag kan somna lite skapligt ikväll. Jag har ju problemet att jag är trött men inte kan somna och det är verkligen inte roligt. Och när jag väl somnar så drömmer jag bara en massa så jag känner mig aldrig utvilad..... Någon som har ett tips? Har testat att lyssna på lugn musik när jag går och lägger mig med jag drömmer en massa ändå. Börjar bli j*vligt trött på alla dessa drömmar!!!

Nu ska jag inta horisontalläge i soffan och glo på Ullared.


Kommentarer
sundarii

Att du drömmer är bara för att din hjärna är överaktiverad. Har jag hört ialf...



Men hur mår du annars då? :)

2009-12-08 @ 16:02:21
Kecka

Jo det kan jag tro! Men jag har ju haft detta problem sen gymnasiet...

Annars så är det kanon förutom att jag känner mig sjukt stressad och nervös för tentan som jag gjort och inför de två som kommer! Som sagt, min hjärna är på högvarv och då behöver jag min skönhetssömn ;)

Hur är det själv stumpan?

Puss

2009-12-08 @ 16:46:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0