Varit i stan

Johan och jag har varit hemma och kollat läget och duschat. Guu va gött det är med ett bad när man har varit här ute, man känner sig som en ny människa. Jag plockade ner lite kläder som jag ska ha imorgon och så sminket. Även om vi firar nyår här på landet så vill man ju vara fin =0) Ska ha på mig en klänning som jag köpte i våras men aldrig använt, till och med prislappen sitter kvar. Men det är inte en klänning som passar till vad som helst, men den är en perfekt nyårsblåsa tycker jag.
Vi var förbi Systemet för att inhandla lite bubbel tills imorgon och det var så mycket folk så det stod en dörrvakt vid portarna för att det inte skulle vara för mpnga inne på Systemet samtidigt. Men det gick ganska fort ändå. När jag kom fram till hyllan med mousserande viner så var det som väntar ganska utplockat. Men efter en liten stund fick jag syn på flaskan som jag sökte efter, dock så var den inte i den storleken som jag hade tänkt... Istället för en 75:a så var det en flaska på 1.5 liter =0) Men det är så gott så det går nog ner, sen är det ju inte bara jag som ska dricka av den.
Efter Systemet så åkte vi till Maxi och köpte alla grejer som behövs till vår trerättersmiddag imorgon.

Har tagit lite fina kort idag som jag tänkte att jag skulle lägga ut men jag måste bara samla lite krafter för att orka hämta kameran...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0