Virrigt

Idag har det varit mycket snurrigt på praktiken. Det var en patient som blev svårt sjuk så det hände lite grejer. Kände mig som en svans på min handlerdare men hon verkar helt nöjd med mig i alla fall. Hon skriver så snälla kommentarer till mina dagliga anteckningar =0) Jag kommer verkligen sakna praktiken, jag har haft en så underbar handledare och det har varit så mycket roligare än att sitta på en massa föreläsningar och basgrupper. Men tillslut så kommer jag ju slippa det...

Igår kom sömntåget men jag blev avkastad! Vaknade av att Johan kollade på American Choppers och att det bara var en massa pipljud hela tiden som amerikanarna envisas med att ha när folk svär på tv... IDIOTER! Det tog ett bra tag innan nästa sömntåg kom, suck.

Ikväll blir det hockey LHC mot Färjestad. Det ska bli skoj.

Imorgon "jobbar" jag kväll och det kommer bli sååå skönt att få sovmorgon så jag slipper gå upp klockan fem.

Nu är jag hungrig som en varg så jag hoppas Johan kommer hem snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0