Busat

Nu har jag busat så jag inte ska se ut som ett lik, ni som inte vet vad det är så är det brun utan sol ;0) Det är sååå orättvist att vissa blir bruna hur lätt som helst medans en annan bara blir röd om man vistas i solen... Jag får skylla på mina finska gener. Men jag får se det positivt - det finns ju iaf brun utan sol.
   Imorgon ska vi åka med Johan föräldrar till Visingsö, när vi är där ska vi hyra cyklar och trampa runt i den fina naturen. Hoppas att vädret blir bra!

Nä, nu ska jag borsta tänderna så jag inte lockas att äta mera tacochips =0)


Kommentarer
sundarii

Åh, är du ledig denna vecka?

Njut av naturen i stooooooora drag!

2009-07-15 @ 09:22:35
Kecka

Jobbade igår och ska jobba imorgon men annars är jag ledig

2009-07-15 @ 20:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0