Eftermiddag i Grindstugan

På eftermiddagen tog vi moppen ner till mamma och pappas stuga där vi fick en bit hemmagjord pizza. Efter det fick jag rycket och började städa ur Vips utebur.







Se så nöjd han ser ut i sin nystädade bur!













Medans jag höll på med Vips bur så gick Johan och pappa till vedbon för att hugga ved


Och mamma sysslade med sin nya hobby - pärlade armband

Sötnosen Bonzo tog det lugnt


Atlas är inte som alla andra hundar - hans tunga hänger ut på sidan =0)





















Kommentarer
sundarii

Atlas är Helenas hund? Så fin :)OMG vad gammal Bonzo är, charmig med sin gråa skägg - bara tobakspipa och tofflor som fattas då :P

Du, Johan ser ju ut som en skogshuggare själv med sitt skägg - ovant för mig att se det men han verkar passa i det :) Men rivs inte det när ni hånglar? När Zam är så stickig i ansiktet så brukar han retas men jag hotar genom att säga att jag ska gnugga honom i ansiktet med mitt orakade vulva - det funkar... Haha!

Härligt att se dina föräldrar igen - det var verkligen länge sen sist. Hälsa dem!

2009-07-13 @ 08:49:16
URL: http://sundarii.blogg.se/
Kecka

Ja, Atlas är Helenas hund och han är verkligen jättego´ och fin! Haha, jag får väl ta och köpa ett par tofflor till Bonzo =0)

Johan har slarvat med rakningen och har fått lite skägg nu men det rivs inte för det har blivit tillräckligt långt så det är mjukt istället. Diggar inte hans skägg så där jättemycket så jag ger honom små gliringar ibland och ibland hjälper det och ibland inte ;0)

Mamma och pappa har nog förändrats lite sen du träffade dem sist, men de är lika goa fortfarande.

2009-07-13 @ 22:05:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0