Frissan

Jippie! I morgon är jag ledig och jag ska till frissan och bli fin. Efter det ska jag hem och tvätta, inte lika kul men det behövs verkligen eftersom vi har varit ute i sommarstugan så länge. Tänker inte bli så gammalmodig att jag ställer mig och handtvättar alla kläder som man gjorde förr ;0) Sen ska vi se om jag kan va så duktig och lägga ut lite kort också!
   Idag var det skönare på jobbet eftersom det inte var så varmt ute, en av få positiva anledningar. Har inte en aning om jag kommer jobba mer den här veckan för det är inte så många bokningar. Konstigt det där, förra veckan fick jag slita häcken av mig och den är kanske jag inte behöver jobba alls - kan det inte vara lite jämnare?! Sen kommer jag säker få jobba massor nästa vecka eftersom Johan har semester då. Skulle varit bättre om jag fick jobbar den här veckan och jobba mindre nästa istället men det går ju inte att välja tyvärr.
   Idag har mamma, pappa, Issa, Ullis, William och lilla Mchelle varit här på fika. Jag grillade persikor som jag hade ringlat honung på, sen klickade jag på lite kesella vanilj och toppade med cashewnötter. Alla tyckte att det var gott så det var ju kul!

Hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0