Helg

Skönt, nu är det äntligen helg och jag är ledig! Men typiskt nog så är det inte fint väder, undrar vad jag har gjort vädergudarna... Hade inget fint väder innan jag började jobba, jättefint väder när jag jobbade och nu när jag är ledig - regn!
   Imorgon blir det fest! Ska spela paintball för första gången i mitt liv och är livrädd!!! Jag är så lättskrämd så frågan är om jag tar mig ur det här levande? Jag kommer nog springa för livet och skjuta för allt vad jag är värd så fort spelet börjar! Återkommer med hur det gick. Åskådarna kommer nog få det roligt iaf.

Ha det bra gott folk!


Kommentarer
sundarii

En rosa fläck kommer pricka rakt på din näsa, och den är avgörande, du kommer dö... Tyvärr..



Haha! (skrattar elakt) Nejvars, så där illa kommer det inte bli. Jag har bara hört positivt om paintball och du kommer sannolikt ha det kul. Se till att du vinner! Heja heja heja!

2009-07-04 @ 07:50:07
Kecka

Ja, men jag har hört att det gör förbaskat ont att bli träffad.... snyft!

2009-07-04 @ 10:34:45
sundarii

Äsch, det är väl inget. Jag har fött 2 barn så DET KÄNNS... ;)



Lycka till med paintballen (ballen, höhö) Jag ser fram emot uppdatering om det :D

2009-07-04 @ 18:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0