Jobb och mera jobb

Hade tänkt fixa med lite bilder och så men det får nog vänta till helgen för jag är så trött när jag kommer hem från jobbet att jag inte orkar göra någonting. Det blir nog bättre om ett tag när man har vant sig lite.
   Idag händer det nog inget speciellt, funderar på om vi ska grilla hamburgare till middag. De blir så mycket godare än om man steker dem.
   Det är så himla fint väder ute att man inte vågar hoppas på att det ska vara kvar, men det förtjänar vi eftersom sommaren dröjde så länge innan den kom till oss tycker jag =0) Det är ju nästan så man får skämmas - jag har inte varit och badat någonstans än. Johan är inte så mycket för att bada, hade han varit det så hade jag nog doppat min bleka kropp vid det här laget. Undra om man får hålla sig i vassen när det väl blir av....
   Satte på mig min stegräknare idag för att se hur mycket jag går på jobbet och nu är jag uppe i 6927 steg, men då får man tänka på att den inte räknar med steg som man tar om man inte tar mer än sju steg i följd ;0)
   Slutar jag tidigare imorgon så ska jag försöka se till att få ut bilderna.

OPS!!! Måste ringa Heidi som jag lovat....

Pöss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0