Lite bilder från när vi firade att Andreas fyllde 30 år

 Jag är laddad inför paintball!
När jag spelade första matchen försökte jag vara lite tuff och försöka röra mig lite framåt, men så fort jag reste mig upp så blev jag skjuten - grrrrr! Så de andra två matcherna låg jag och tryckte bakom det första hindret och var lite lagom rädd. Men det fick sin utedelning för sista matchen när Andreas försökte ta flaggan så sköt jag honom rätt på handen - INTE RÖRA MIN FLAGGA!!!!

Sedan var det dags för stocken. Man skulle försöka få ner varandra genom att slå den andra med en säck. Jag och Jonna fick en varning var eftersom vi träffade varandra i huvudet =0) Eftersom vi båda satt kvar en bra stund så fick vi släppa säckarna och försöka brotta ner varandra istället -jag vann!
                              

Slutgrenen var sumobrottning!


Kan säga att jag hade träningsvärk i två dagar efter detta...


Kommentarer
sundarii

Hahahahahahahahahahahahaha - vilka underbara bilder! Du ser ut att haft det superkul!

2009-07-08 @ 16:17:39
Kecka

Hehe, ja det hade jag!

2009-07-08 @ 17:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0