Ont i rumpan

Vid kl: 9 idag kom Andrers och Gittan och hämtade Johan och mig sedan styrde vi bilen mot Gränna. När vi kom fram tog vi färjan över till Visingsö som var vårt mål. Vi hyrde cyklar sedan bar det av på en tur runt ön, vi stannade till vid bla. en fin gammal kyrka som vi gick in i, ett ställe som hade en massa konstiga statyer, ett glasställe, borgsruinen som finns med i Arn. Sammanlagt trampade vi 3.6 mil och det känns i kroppen nu kan jag lova - rumpan känns som ett stort blåmärke, ben och armar känns som spagetti. Dags att börja träna tror jag...
   Dagen avslutade vi med en god middag på restaurant Gyllene uttern.




Här är jag i den jättesmala trappen som ledde upp till tornet i kyrkan som vi var i













Den fina kyrkan


I ett av tornen av riddarborgen




Blåklockor


Kommentarer
jenny

Ser ut som en trevligt utflyggt. Jenny

2009-07-15 @ 21:31:39
URL: http://jeneriksson.blogg.se/
Kecka

Ja, det var riktigt mysigt

2009-07-16 @ 18:10:15
heidi

ni ser ut att haft en trevlig dag gumman!!

puss på dig miss ya

2009-07-16 @ 23:07:18
Kecka

Miss ya tooooo!

2009-07-19 @ 14:07:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0