Seeeeg!!!

Urk, idag är jag seg. Det är så jobbigt att jobba på hotellet när det är så varmt, känns som man smälter bort. Och när man har slutat känns det som kläderna är fastklistrade på kroppen - inte mysigt!
   Sitter hemma hos svärföräldrarna och gör ingenting. Blir lite gott käk sen tror jag att vi åker till stugan. Måste ju ta fram grejer till morgondagen, vi åker ju till Öland med mamma, pappa och Frans för att gå på konsert med Status Quo. Vi tänkte att mamma och pappa skulle komma bort lite från vardagen och så är det ett av pappas favoritband, så det blir skoj.
   Nä, nu ska jag gå ner och se om Gittan behöver hjälp med maten!

♥ Kyss ♥



Kommentarer
jenny

Nej det är inte roligt att jobba när det är varmt UTE. men NÅN måste göra det. Och det värkar vara du och jag.... och några till. Ha det trevligt på öland.

Jenny

2009-07-16 @ 18:39:04
URL: http://jeneriksson.blogg.se/
sundarii

Ha det roligt på Öland :)



Apropå Status Quo, min bror gillar dem :P

2009-07-16 @ 20:41:13
URL: http://sundarii.blogg.se/
Kecka

Tackar! Det var riktigt skoj!

2009-07-19 @ 14:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0