Stan

Imorse vaknade jag med ett ryck och förstod direkt att jag hade försovit mig! Shit!!! Jag måste ju hinna duscha och göra mig fin eftersom jag ska träffa Heidi på stan.... Sprang direkt in i duschen och jag hann med bussen ändå.
   Väl inne i stan mötte jag upp Heidi och Ludde ♥  Sen fixade jag mammas födelsedagspresenter och jag känner mig riktigt nöjde över vad jag kom på att köpa till henne, men jag kan ju inte skriva vad det blev här ifall hon skulle tjuvläsa.
   Jag är så knasig - jag verkligen älskar att få presenter, är som ett barn på julafton. Men jag tycker nog att det är minst lika roligt att ge bort presenter så nu tycker jag att det är jättejobbigt eftersom jag måste vänta enda tills på lördag för att ge henne sina presenter. Hon fyller ju år på fredag men ska firas på lördag istället.
   Jahopp, när man pratar om trollen! Nu kom hon in i datarummet så det är väl bäst att jag pratar lite med henne nu.

Ha en fin kväll alla!


Kommentarer
sundarii

Jag älskar oxå ge presenter - gillar mer än att få faktiskt. Små spontana överraskningar är mest roliga. Det kan vara vad som helst, en liten kärleksmeddelande som ligger i kalsonglådan som Zam ser på morgonen när han ska duscha. Det kan vara en gömd liten godisbricka till barnen som de hittar av ett slump. Jag älskar se den överraskande minen och att få se de le av glädje.

2009-07-30 @ 07:34:21
URL: http://sundarii.blogg.se/
Kecka

Ja, det är verkligen kul.

2009-07-30 @ 10:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0