Aarghhhh!!!

Tror jag blir tokig! Känner mig verkligen jättekorkad just nu. Har suttigt i typ en timme och försökt ändra rubriken på bloggen men jag lyckas inte. Först fick jag inte dit texten som jag ville ha och sen när jag lyckades så stod den gamla kvar tillsammans med den nya!? Antar att man måste radera koden till den ursprungliga rubriken men hittar inte vart man gör det.
   Sandra - jag ringer nog dig imorgon eller på måndag i förhoppningen av att du har tid att hjälpa mig....
   Jag som skulle se på en film, istället blev jag sittandes framför datorn.

Hoppas på bättre lycka imorgon!


Kommentarer
sundarii

Men gumman då! Det tar sin tid i början :) Du ska få länken som räddade mig http://www.designadinblogg.se/ och på den sidan hittar du allt som du kan få hjälp med. Svaret på hur du kanske kan lösa med rubriken finner du under Text & typsnitt. Jag är tyvärr inte hemma idag.. :/ Lycka till!

2009-06-14 @ 10:36:32
Kecka

Vad gulligt av dig! Då ska vi se om jag lyckas lösa det =0)

2009-06-14 @ 11:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0