Blogga - något för mig?

Brukar läsa en del av mina vänners bloggar och tycker att det är både skoj och intressant. Nu har jag blivit lite sugen på att själv börja blogga och vi får väl se hur det går. En del är ju så flitiga och skriver flera gånger om dagen ibland och det tror jag inte att jag kommer lyckas med, men vem vet - jag kanske blir en inbiten bloggare jag med  =0)
   Min första utmaning är att ta reda på hur jag ska lyckas få det fint här på bloggen. Min vän Sandra har en jättefin blogg och är verkligen en hejare på det hon gör. Men va fasen, hon var ju "nybörjare" en gång i tiden hon med. Hm, man kanske skulle ta och ringa henne och be om lite tips? Ja, så får det nog bli.


Kommentarer
sundarii

Hej gummmmmmmmmmmmmmmman! Kul att du börjat att blogga! KRAM!

2009-06-13 @ 22:42:53
Kecka

Tackar!!!

2009-06-13 @ 22:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0