Ensam

Nu har jag kommit hem från Göteborg efter att ha åkt tåg i fyra timmar, känner mig helt mör i kroppen. Känns lite trist att få åka hem ensam medans de andra stannar kvar en natt till men tyvärr var det ju tvunget att bli så eftersom jag börjar på nya jobbet imorgon. Det är lite pirrigt och känns spännande inför imorgon. Hoppas att det är roliga arbetskamrater och att jag klarar jobbet bra =0)
   Igår gick jag och Mia på Liseberg medans grabbarna var på AC/DC konserten. När vi kände att vi hade åkt tillräcklig tog vi spårvagnen mot vårt hotell och gick sista biten. Hotellet var föresten en båt!!! Trodde att de andra drev med mig när de berättade det för mig på vägen ner hehe. När vi gjort oss fina bjöd Mia på vin och annat gott sedan gick vi in till stan och åt en väldigt sen middag på en restaurang. Sen satte vi oss på en krog och pratade och hade trevligt och väntade på killarna. Idag blev det en promenad i stan sedan var det dags för mig att gå till stationen och invänta mitt tåg.
   Lägger nog upp bilder från resan imorgon, kommer inte ihåg om jag fick med mig kameran eller om den är kvar i hotellrummet och nu är jag för lat för att gå och se efter.
   Ska nog ta ett bad och sedan lägga mig i sängen och läsa lite.

Saknar dig älskling...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0