Fortfarande hel

Phew! Nu har man varit ute och åkte ett var och jag ramlade inte en enda gång även om det var nära en gång. Har inte åkt inlines på flera år men det verkar som om takterna sitter i. När vi skulle åka i en nerförsbacke åkte Issa före mig och hon försvann som ett skott! Samtidigt som jag oroade mig för att hon skulle ramla kunde jag inte låta bli att le åt hennes stil. Stel som en pinne av rädsla och med armarna vevandes i luften. Tillslut när hon tyckte att det gick alldeles för fort åkte hon ut i gräset och räddade sig.
   Det hela slutade med att jag höll bak i hennes tröja och bromsade åt henne så vi tog oss säkert ner =0)
   Nu ska jag laga lite mat så middagen är färdig tills Johan kommer hem sen ska jag fika med mamma som kommer om en stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0