Hmm, konstigt!

Har suttit ett bra tag framför datorn nu och fixat och trixat med bloggen och precis när jag tyckte att den var fin och att det fick räcka för idag så försvann allt som jag gjort?!?!?! Förstår ni hur många timmars arbete och slit det var som bara spolades bort? Blev helt chockad och kallsvettig när jag märkte vad som hade hänt.
   Men när jag gick in på explorer och tittade istället så såg den ut som den skulle. Konstigt, för jag har sparat bilderna som gif och färgerna som jag ändrat borde väl inte spela någon roll om man använder olika webläsare? Som sagt jag förstår ingenting....
  
Vad besviken jag blev.....





Kommentarer
Ulrika

Är de här ursäkten till att inte ha varit ute i solen idag????? Jätte fint gumman, duktiga du. Puss och nyp

2009-06-14 @ 17:13:53
Kecka

Jag tycker att det är en jättebra ursäkt =0)

Puss puss

2009-06-14 @ 17:45:28
Helena

Så fint, allt arbete var det ju värt ;o). Kram och puss

2009-06-14 @ 21:43:49
Kecka

Tack Nena, vad gullig du är! Hoppas du får vila ut ordentligt nu efter din helveteshelg. Puss puss

2009-06-14 @ 21:59:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0