Lista

Snodde listan från Sandra =0)

Vem pratade du med senast? - Helena
När steg du upp idag?  - 9.40
Är du kär för tillfället?  - klart jag är, kommer alltid vara kär i Johan
Tycker du att du har bra vänner som du kan lita på? - de flesta iaf
Nämn en positiv egenskap hos dig - omtänksam
Nämn en negativ egenskap hos dig - lat ibland

Hur lång är du?
- 173 cm
Har du haft sex med fler än tio personer? - nej
Har du frågat ut en kille på dejt någon gång? - nej
Ta din mobil, bläddra ner till femte sms:et och skriv vad det står - Okej, jag ska strax lägga mig så får jag se hur länge jag sover. Hör av mig om jag är vaken o kan komma och hämta dig. Kram
Bästa tv-serien? - Cityakuten
Vilket land skulle du vilja besöka med dina vänner? - Grekland

Nämn tre heta kvinnliga modeller/skådespelare/artister
- Angelina Jolie, Natalie Portman, Scarlett Johansson
Nämn tre heta manliga modeller/skådespelare/artister - Matthew McConaughey, Vin Diesel, Wentworth Miller
Bästa låten Sean Paul har gjort? - har inte lyssant något direkt på honom så det kan jag inte svara på
Är du nöjd med ditt namn? - Ja, det är jag verkligen
Vad tar du på dig när du ska ut och skaka loss på dansgolvet? - Jösses det är jätteolika, men något som jag känner mig fin i och som jag trivs i

Anser du dig själv som attraktiv? - Haha, det beror på vilken dag man frågar mig
Hur pass viktig är personlighet för dig? - väldigt viktig
Hur lyder ditt motto? - var dig själv det finns redan så många andra
Vilken skostorlek har du?  - 39
Korta eller lång naglar? - beror helt på men jag tycker det är fint med lagom långa, välvårdade naglar
Om du får välja en färg på klädesplagg du alltid skulle ha, vilken hade det varit då? - oj! kan jag inte svara på

Är du svartsjuk av dig i ett förhållande? - njae, i sund mängd
Hur många barn skulle du vilja ha? - två tror jag
Tv eller musik? - musik
Vilken låt hörde du senast? till dom ensamma
Vilken fin komplimang fick du senast? kommer jag inte ihåg
50 cent eller Snoop Dogg? - ingen av dem

String eller hipsters? oftast hipsters men gillar även string
Vilket är ditt drömyrke? Barnmorska
Om du gått på en galapremiär och fått träffa på en massa kändisar, vad hade du valt att ha på dig då? - en vacker klänning
Välj en känd svensk person som du hade velat träffa - öhhh, vet ej
Har du någon gång blivit mobbad? - Ja
Vad har du gjort idag? - Varit i Göteborg och sedan tagit tåget hem

Vad har du för yrke? - Städerska och frukostvärdinna
Tycker du själv att du är svår att umgås med? - nej
Är du en öppen människa eller tillbakadragen och kylig? - ganska öppen
Skulle du kunna kalla en nära vän för hora om du tyckte han/hon var det? - nej, det är inte ett ord som man använder till en nära vän
Vilken affär handlar du dina kläder på? - det är olika
Kaffe eller te? - urk för kaffe men te är gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0