Michelle

Idag har jag blivit moster till en liten tjej som ska heta Michelle.
   Mamma skulle bjuda på lite mat så jag gick dit, Ullis var också där och hälsade på. Hon klagade på att hon hade ont i magen, det slutade med att hon inte kunde äta sin mat utan gick in och la sig i mammas säng. Efter en stund ropar pappa från balkongen att vattnet har gått! Mamma och jag sprang in och hittade Ullis inne på toan och hon hade jätteont. Två minuter mellan värkarna var det så pappa skjutsade upp henne till förlossningen. De kom dit 16.40 och klockan 17.25 föddes den lilla tösen som vi längtat efter =0)
   Så nu måste jag in till stan och strosa runt bland alla söta flickkläder, jippie!!!

Grattis Ullis och Andreas!




Kommentarer
sundarii

Vad fan, är Ullis 2 barnsmamma?! Men gud, det har ju inte du sagt nåt om! GRATTIS ULLIS!!!!!!!

2009-06-16 @ 21:10:58
Kecka

Som sagt - minnet bra men kort! Förlåt!!!! Lovar att skärpa mig =0)

2009-06-16 @ 22:45:04
sundarii

Hehe, det göör inget :)

2009-06-16 @ 23:03:41
Kecka

Phew, vilken tur! =0)

2009-06-16 @ 23:12:04
Ullis

Här gick de undan i svängarna. Inte undra på att jag inte fick i mig nån mat =0) Med närmare eftertanke var ju tösen halvägs ute!!!!!!! Shit i ballan. Hade ju inte riktigt tänkt mig att de skulle gå till så här, men va gör man tösen ville ju komma ut. Så skönt att allt hann bli fixat. Lite komiskt att hon väntade tills jag hunnit hämta bilbarnstolen =0) Å tosse då vilka söta fina kläder mina systrar inhandlat. Med sådana mostrar och en köpar glad mormor lär den lilla tösen bli bortskämd. Puss och nyp

2009-06-26 @ 00:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0