Sommarlov!

Jippi! Idag börjar mitt efterlängtade sommarlov och det håller i sig ääända tills nästa måndag, suck. Men men, jag är jätteglad över att jag har fått ett jobb, hoppas bara att jag kommer trivas.
   Nu är min fråga: var är solen? På sommarlovet ska man ju vara ute och njuta av det fina vädret, åka och bada, spela minigolf och en massa annant som är roligt. Eftersom jag har förkortat mitt sommarlov från typ elva veckor till en så har jag lite brådis om jag ska hinna med allt! Jag får hoppas att vädergudarna har överseende med detta och fixar fram gött väder.
   Allt har blivit helt knasigt också, för jag är ledig den här veckan och Johan är ledig nästa... Så vad ska jag hitta på när jag sitter här alldeles ensam och alla andra är och jobbar eller är på semester? Jag får helt enkelt njuta av att jag kan koppla av och inte har en massa måsten för i slutet av terminen läste jag två veckor intensivmatte. På de två veckorna skulle jag hinna med halva matte C kursen, det var ganska kämpigt. Tycker att matte är rätt skoj men det var lite jobbigt att räkna mellan 5-8 timmar varje dag två veckor i sträck. Nu när jag ska sova så ligger jag och tänker på logaritmet, lg, ln, e^x och derivata =0)
   Nu ska jag nog sätta mig framför tvn en stund sen om jag orkar kanske jag ska dra ett varv med Issa på inlines (hon har tjatat på mig i typ tre veckor nu så det börjar bli dags).

Gött mos!




Kommentarer
sundarii

Och den lilla (stora) damen fyller ju snart år så det är bäst att vara en extra snäll syster ;)

2009-06-15 @ 12:58:09
Anonym

Ja, precis =0)

2009-06-15 @ 14:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0